چرا نشانه گذاری می شود

10/02/2021

طبق برآوردهای اخیر ، ارزش فعلی کل دارایی های دنیای واقعی تقریباً 256 تریلیون دلار است.
اگرچه این تعداد رو به کاهش نسبتاً پایدار است ، اما همه این دارایی ها مرتباً مالکیت خود را تغییر می دهند.
متأسفانه ، فرآیندهای استفاده شده برای تجارت این دارایی ها کاملاً قدیمی است.

داشتن اکثریت قریب به اتفاق دارایی های دنیای واقعی هنوز به معنی خرد کردن کاغذ است.
بنابراین ، بیشتر معاملات ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها به طول انجامد.

معاملات دارایی نیز با ریسک های قانونی زیاد ، هزینه های بی شماری و محدودیت های مختلف جغرافیایی روبرو است. علاوه بر این ، توزیع بیشتر دارایی ها بسیار دشوار است ، و باعث می شود بازارهای آنها بسیار نقدینگی باشد. املاک و مستغلات ، ذخایر طلا و هنرهای زیبا مثال خوبی است.

خوشبختانه ، با تحولات اخیر در توکن سازی ، ممکن است نحوه نگهداری و معامله دارایی های واقعی در آستانه یک انقلاب واقعی باشد.
توکن سازی فرآیندی ابتکاری است که در آن دارایی های دیجیتالی موجود در دارایی های واقعی جهان مشخص می شود یک شبکه بلاکچین. به محض اینکه تراشه ها کنار گذاشته شوند ، اساساً به سهام دیجیتال با اثبات مالکیت غیر قابل انکار تبدیل می شوند. به روزرسانی قابل توجه هر سیستم رمزگذاری کاغذ ، نحوه مدیریت دارایی های رو به جلو است.

چرا دارایی های نمادین در دنیای واقعی وجود دارد؟
اعم از اینکه دارایی های واقعی یا دارایی های نامشهود مانند مالکیت معنوی را سمبل کنیم ، یک فضای نقدینگی منحصر به فرد ایجاد می کنیم که معاملات سریع و سریع را تسهیل می کند.
علاوه بر این ، می توانیم دارایی های واقعی را نیز مبادله کنیم با دارایی های رمز دیجیتال در یک بلاکچین بدون نیاز به واسطه های خارجی. در عوض ، تغییرناپذیری بلاکچین معامله را از هرگونه اقدام متقلبانه آزاد می کند.