توکنومیک چیست و چگونه می تواند اقتصاد را احیا کند؟

10/02/2021

توکنیزاسیون کسب و کار شما را با فناوری بلاکچین ترکیب می کند و نشانه های تجاری خود را که اساساً مشابه آن هستند ، صادر می کند.

با اتصال به بلاکچین می توانید به تدریج تمام فرایندهای تجاری خود را خودکار کنید. در عین حال ، اطلاعات به روز هزینه های خود را در اختیار دارید که می توانید سریعاً واکنش نشان دهید و به میزان قابل توجهی پس انداز کنید. هنگامی که کل مشاغل خود را خودکار کنید و به زنجیره بلوک متصل شوید ، تجارت شما بدون دردسر و به خوبی سازماندهی شده برای سرمایه گذاران بالقوه ای که مایل به خرید نشانه های شما هستند.

توکن سازی فرآیند محافظت از داده های حساس با جایگزینی شماره تولید شده توسط الگوریتمی به نام توکن است. از نشانه گذاری اغلب برای جلوگیری از تقلب در کارت های اعتباری استفاده می شود. این نشانه ها می توانند از طریق اینترنت یا شبکه های بی سیم مختلفی که برای پردازش پرداخت ها لازم است بدون افشای جزئیات واقعی بانکی منتقل شوند. تعداد واقعی حساب های بانکی در یک مکان امن ذخیره می شود.

توکن سازی روشی است که حقوق دارایی را به توکن دیجیتال تبدیل می کند.
فرض کنید خانه ای به قیمت 200،000 یورو وجود دارد. توکن سازی می تواند این آپارتمان را به 200000 نشانه تبدیل کند (تعداد کاملاً دلخواه است ، بنابراین می تواند 2 میلیون نشانه باشد). بنابراین ، هر کد نشان دهنده 0.0005٪ از دارایی اساسی است. سرانجام ، ما یک توکن را در یک پلت فرم صادر می کنیم که از قراردادهای هوشمند مانند Ethereum پشتیبانی می کند ، بنابراین می توان توکن ها را در انواع صرافی ها آزادانه خرید و فروش کرد.

هنگام خرید رمز ، شما در واقع در حال خرید 0.0005٪ از دارایی های ملک هستید. او 100000 نشانه خریداری می کند و 50٪ دارایی آن را در اختیار دارد. او 200000 نشانه خریداری می کند و 100٪ دارایی را در اختیار دارد. بدیهی است که شما مالک قانونی ملک نخواهید شد. از آنجا که Blockchain یک دفتر ثابت ثابت است ، این اطمینان را می دهد که به محض خرید توکن ، هیچ کس نمی تواند اموال شما را "حذف" کند ، حتی اگر در کاداستر املاک و مستغلات ذکر نشده باشد. باید روشن شود که چرا Blockchain اجازه این نوع خدمات را می دهد.

علامت گذاری برای دارایی های دیگر به همین روش کار می کند. اگر تصویری از پیکاسو به ارزش 50 میلیون یورو وجود داشته باشد ، می توان آن را نیز رمزگذاری کرد. طلا و الماس و سایر اوراق بهادار و املاک و مستغلات نیز همین است